کبد چرب چیست؟

 
 
یکی از شایع ترین بیماری ها و مشکلاتی است که تعداد زیادی از ایرانیان در اکثر کشورهای جهان به آن مبتلا هستند و این مشکل افراد زیادی را به دنبال راه حلی برای درمان آن می کند. در ادامه به بررسی گانودرما و لیپوزوم ها و نحوه استفاده از قهوه گانودرما برای کبد چرب  به عنوان یک ماده گیاهی برای درمان چربی های چرب خواهیم پرداخت.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کبد دومین عضو بزرگ بدن انسان است و به عنوان یک فیلتر عمل می کند و مسئول دفع تمام غذاها و نوشیدنی هایی است که از طریق فیلتر آن وارد بدن می شود. این بدان معناست که کبد مواد مغذی مضر را جذب می کند و آنها را با خیال راحت به سایر سیستم های بدن مانند کلیه ها برای دفع از بدن وارد می کند. جالب اینجاست که کبد تنها عضوی در بدن است که به طور طبیعی از طریق سلول ها خود را ترمیم و تمیز می کند.
 
 
 
وجود چربی در کبد برای هر انسانی طبیعی است، اما اگر کبد دارای 5 تا 10 درصد چربی باشد به آن کبد چرب می گویند. کبد چرب سلامت بدن را به خطر می اندازد و شرایط مخربی را در بدن ایجاد می کند و بدتر از آن عدم وجود علائم هشدار دهنده عفونت است. بیماری کبد چرب با التهاب همراه است که منجر به تخریب سلول های کبدی می شود و در صورت عدم درمان می تواند منجر به سیروز شود.
 
 
 
 
 
 
 
قهوه گانودرما برای کبد چرب
 
 
کبد چرب و قهوه گانودرما رابطه خوبی با هم دارند زیرا گانودرما به دلیل داشتن آنتی اکسیدان و همچنین قهوه موجود به دلیل داشتن کافئین طبیعی و خواص منحصر به فرد آن با گانودرما به بازسازی و ترمیم سلول های کبدی کمک می کند، به طوری که به عنوان مکمل عمل کرده و خواص آن را دوچندان می کند. این نوشیدنی قهوه گانودرما برای کبد چرب و پیشگیری از برخی بیماری ها بسیار مفید است و با نوشیدن این قهوه سلامتی را به بدن خود هدیه می دهید.
 
 
 
توجه داشته باشید که قهوه گانودرما دارو نیست!!! می توانید از این قهوه به عنوان مکملی برای درمان خود استفاده کنید و به پاکسازی کبد کمک کنید. در بین قهوه های گانودرما بهترین و موثرترین قهوه گانودرما سوپریم جینسینگ است اما اگر بیماری قلبی یا فشار خون دارید این کار را نکنید. این قهوه را بنوشید و از قهوه گانودرما مدل موکا استفاده کنید.
 
 
 
خرید قهوه گانودرما برای کبد چرب
 
 
علل زمینه ای بیماری کبد چرب ناشناخته است، اما تعدادی از اختلالات بالینی خاص به عنوان علل زمینه ای شناسایی شده اند. هفتاد درصد بیماران مبتلا به بیماری کبد چرب چاق هستند. دیابت و چربی خون بالا نیز از علل آن هستند. عوامل مختلفی که متابولیسم بدن را تغییر می دهند، از جمله کاهش وزن ناگهانی، رژیم غذایی نامناسب و گرسنگی طولانی مدت مانند روزه گرفتن نیز می توانند باعث بیماری کبد چرب شوند. برخی از علل بیماری کبد چرب عبارتند از پرخوری، رژیم غذایی نامناسب، استرس نهفته، مصرف لواستاتین و فست فود.
 
 
 
Ganoderma and fatty liver4
Ganoderma and fatty liver4
 
 
 
کبد چرب و گانودرما
 
 
درست است، نوشتن نام گانودرما و کبد چرب با هم نمی تواند بی دلیل باشد. در متون مختلف طب سنتی چین به فواید فراوان قهوه موکا گانودرما برای کبد چرب و اثرات آن بر کبد اشاره شده است. این به خواص سم زدایی گانودرما اشاره دارد که بر سلامت کبد تأثیر می گذارد. در واقع وجود گانودرما در بدن به پاکسازی و سم زدایی کبد به کبد کمک می کند.
 
 
 
تاثیر گانودرما بر کبد چرب
 
 
درمان کبد چرب با قهوه گانودرما و تاثیر گانودرما بر بیماری کبد چرب دور از ذهن نیست، در واقع گانودرما به دلیل دارا بودن مقادیر بالای آنتی اکسیدان، سلول های کبد را ترمیم کرده و به بازسازی کبد کمک می کند. گانودرما همچنین با خاصیت ضد التهابی خود از هپاتیت (که باعث تخریب سلول های کبد می شود) جلوگیری می کند.
 
 
 
 
 
Latte Coffee4
Latte Coffee4
 
طرز تهیه و مصرف گانودرما
 
 
بهتر است قبل از تهیه و مصرف گانودرما از افراد دارای دانش کافی در زمینه فواید قهوه گانودرما برای کبد چرب مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت کنید تا با خیال راحت و با اطمینان از گانودرما استفاده کنید. در لینک زیر روش های مصرف گانودرما شامل پودر گانودرما و قیمت گانودرما برای کبد چرب
در ایران عوارض و تداخلات آن خدمت شما عزیزان توضیح داده شده است.
 
 
 
 
 
کدام قهوه گانودرما برای کبد چرب خوب است
 
 
با توجه به کافئین طبیعی و همچنین سایر خواص منحصر به فرد، قهوه به عنوان مکمل گانودرما عمل می کند و خواص جدیدی ایجاد می کند که اثرات مثبت گانودرما را افزایش می دهد.
 
دکتر بیز ایران به عنوان دومین تولید کننده قهوه گانودرما کبد چرب در جهان، ویژگی های گانودرما لوسیدوم ارگانیک خالص را در اختیار شما قرار داده است که نوشیدن قهوه با طعم های مختلف را آسان می کند.
 
 
 
Ganoderma and fatty liver 1
 
گانودرما و سایر بیماری ها
 
 
قهوه گانودرما و کبد چرب و خواص منحصر به فرد آن به بیماری کبد چرب محدود نمی شود و می تواند در پیشگیری، کنترل و درمان طیف وسیعی از بیماری ها موثر باشد. برای اطلاعات دقیق در مورد هر بیماری، می توانید روی آن کلیک کنید:
 
گانودرما و پسوریازیس
گانودرما و پسوریازیس
گانودرما و ام اس
گانودرما و سرطان
گانودرما و دیابت
گانودرما و…
 
 
 
Ganoderma and fatty liver1
 
آیا قهوه گانودرما برای کبد چرب مفید است؟
 
 
یکی از سوالات رایج مردم این است که آیا قهوه گانودرما بیماری کبد چرب را درمان می کند یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم بله!!!!! شنیدن نام کبد چرب و قهوه گانودرما با هم واقعا تعجب آور است، اما بی دلیل نیست. به دلیل ترکیبات قهوه گانودرما که از گانودرما و سایر گیاهان دارویی و قهوه قرمز به دست می آید، خاصیت سم زدایی و ضد التهابی دارد و می تواند به درمان بیماری کبد چرب کمک کند.
 
 آیا قهوه گانودرما برای کبد چرب مفید است
 
بیماری کبد چرب
 بیشتر افراد مبتلا به کبد چرب بین ۴۰تا۶۰ سال سن دارند و این عارضه در زنان بیشتر شیوع دارد. این بیماری در کودکان یا سنین بیشتر از ۱۰سال نیز احتمال دارد پدید آید. این اختلال کبدی مزمن می باشد و برای دراز مدت هم پابرجا خواهد ماند. به عقیده ی کارشناسان گرچه امروزه اولین دلیل نارسایی کبد، هپاتیت می باشد ولی بر اساس آمار در آینده نخستین خطری که کبد را تهدید خواهد کرد ، بیماری کبد چرب می باشد. بیماری کبد چرب به دلیل استفاده ی بیش از اندازه انرژی ، چاقی، کم تحرکی و عدم ورزش و فعالیت، ایجاد می شود و از درجه‌بندی متفاوت برخوردار می باشد. بودن چربی در کبد هر آدمی نرمال می باشد ولی اگر کبدی دارای ۵ تا ۱۰ درصد چربی باشد کبد چرب محسوب می شود و نیاز به درمان دارد . مصرف گانودرما سبب می شود چربی و سموم از کبد خارج شود و اختلالات کبدی کاملا از بین برود . گانودرما وقتی وارد بدن می شود عارضه را ابتدا تشخیص داده و در محل آسیب شروع به سم زدایی می کند و در طول بازه مصرفی که کارشناسان این امر تجویز می کنند بیماری به صورت کامل دفع می شود . با مصرف روزانه یک فنجان قهوه گانودرما سلامت بدن و کبدتان را تضمین کنید .
 
روشهای پاکسازی کبد و درمان بیماریهای کبدی با طب طبیعی
 
کبد بعنوان یک ارگان مهم و حیاتی،برای انتظام بخشیدن به کار کلیه ارگانهای بدن نیاز به پاکسازی و حفاظت و مراقبت دارد ،که بدون پاکسازی، درمان هیچ بیماری، حتی سرماخوردگی ساده، امکان پذیر نخواهد بود .برای آشنایی بیشتر با این مقوله، لازم میدانم به طرح چند پرسش و پاسخ کوتاه بپردازم لطفا به دقت مطالعه کنید : آیا از ریزش مو رنج میبرید ؟ پاکسازی کبد کنید درمان قطعیست ! آیاعصبانیت شدید و استرس و نگرانیتان زیاد شده است ؟ آیا کم کاری یا پرکاری تیرویید دارید؟ آیا لک و کک و مک و یا جوش صورت دارید ؟ بدانید ضعف کبد دارید پاکسازی کنید نتیجه را ببینید بسیار حیرت آور است ! آیا خارش در بدن دارید ؟ آیا تیرگی دور چشم دارید ؟ بفکر راه حلی برای پاکسازی کبد باشید مشکلتان مرتفع خواهد شد ! آیا بواسیر -شقاق مقعدی -کولیت عصبی دارید ؟ کبدتان نیاز به پاکسازی دارد امروز دست به کار شوید فردا دیر است ! آیا عادت ماهیانه شما نامنظم است ؟ کیست تخمدان یا فیبروکیستیک پستان دارید ؟ خونریزی شدید عادت ماهیانه دارید ؟ وقت را تلف نکنید مهمترین وظیفه شما پاکسازی کبد است ! آیا درد مچ پا یا مچ دست دارید ؟ مچ پایتان سریع پیچ میخورد ؟ کبدتان از وجود سموم در خود در تنگناست پاکسازیش کنید نجاتش دهید ! آیا فشار خون یا قند خون بالا یا پایین دارید ؟ درمان را از پاکسازی کبد آغاز کنیدوگرنه همه روشهای درمانی بکارگرفته اشتباهی محض است ! آیا سردر شقیقه دارید ؟ میگرن چطور ؟ فداکارترین غده بدن و دلسوزترینشان را پاکسازی کنید ! آیا سنگ کلیه دارید ؟ کیست کلیه ؟ اگر پاکسازی کبد نکنید انتظار دفع سنگ یا درمان کیست کلیه را نداشته باشید ! دوستان توجه میفرمایید ؟ برای درمان هر بیماری باید ابتدا به پاکسازی این پالایشگاه عظیم بدنتان ؛ کبد ، بپردازید. بهمین خاطر است که بسیاری از درمانها در طب جدید اشتباه در اشتباه است و بیمار با هر مشکلی تا آخر عمرش ناچار است داروهایش را مصرف کند چرا ؟ واقعا چرا ؟ چون هیچ ارزشی به اعمال حیاتی و پاکسازی کبد قایل نمیشوند.
 
 رعایت برخی نکات در سلامت و پیشگیری از بیماری‌های کبدی بسیار موثر است که در اینجا به آنها خواهم پرداخت : مهمترین پروتکل درمانی در مورد کبد چرب و سایر بیماریها را “جویدن کافی لقمه های غذا میدانم توصیه وتاکید میکنم هرلقمه غذا را بمدت حداقل۷ثانیه بجوید.ترجیحا غذاهایتان سوپی وآبکی باشد نه توده ای . علت اصلی امراض کبدی و بسته شدن کیسه صفرا و یبوست است. بنابراین اولین قدم، درمان یبوست با ملین‌های گیاهی است. درمان یبوست و تخلیه مکرر شکم که گاه با تنقیه انجام می‌شود. (روغن بذر کتان، روغن زیتون، آلوئه‌ورا…) استفاده از رژیم‌های گیاهی , ازعسل طبیعی استفاده کنید , روزانه ورزش منظم داشته باشید.بمدت ۳۰ دقیقه ترجیحا ورزش کوهنوردی , از آب طبیعی گیاهان مثل مخلوط آب کرفس و هویج و سیب یا آب چغندر و سیب صبح‌ها ناشتا استفاده کنید. از میوه‌های همرنگ با کبد مثل شاه‌توت، زرشک، توت سیاه، عناب، انار، آلبالو، گیلاس، زغال اخته و … در طول روز میل کنید. به جای صبحانه از میوه‌ها مثلاً گیلاس یا انگور استفاده کنید. از این خوراکی‌ها بپرهیزید: شکر، قند، سوسیس، کالباس، کنسروجات، میوه‌های غیرفصل، غذاهای بیرون از منزل، غذاهای حاوی مواد نگهدارنده، حتی بستنی، شیر، رب گوجه فرنگی،‌ نوشابه ها،چای سیاه ، آب یخ،بادمجان،دوغ،ماست،عدس،گوشت گاو،برنج سفید،نان باگت،آب یخ،پاستیل،ژله ها چه صنعتی و چه غیر صنعتی.(۳ماه) . بهتر است تا حد امکان هر نوع ماده غذایی از جمله ماست، آبلیمو کارخانه ای و غیره. هر هفته یک روز فقط میوه و چای‌های گیاهی میل شود (مثلاً از امروز ظهر تا فردا ظهر). هر هفته یک روز فقط روزه آب بگیرید . روغن زیتون و لیموترش تازه همراه با عسل (و یا بدون عسل) صبح‌ها ناشتا میل کنید. زیتون، عناب، کاهو، برگ کاسنی، زردچوبه، شاه‌تره، خاکشیر، لیموترش، آلو، آلبالو، اسفرزه، جو، گشنیز، هندوانه، پرتقال و اسفناج. زمان خواب در زمان مناسب و سرشب (ساعت ۱۰ تا ۱۱) آیا میدانید قیمت کبد ۸۰۰ میلیون تومان است .