x تبلیغات
خرید قهوه گانودرما سوپریم

آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی/09109483228

 به جای رفتن به آموزشگاه خیاطی ، آموزشگاه خیاطی را به خانه بیاورید !

 
خود اشتغالی و ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای خانم ها با آموزش خیاطی خانم عمرانی
 
آیا می دانید که بسیاری از خانم ها با یاد گرفتن خیاطی توانسته اند برای خود کارگاه های خیاطی ایجاد کنند که نه تنها برای خودشان ایجاد کار و اشتغال کرده اند بلکه برای بسیاری از خانم های بیکار دیگر نیز فرصت اشتغال و درآمدزایی را بوجود آورده اند.
 
آموزش خیاطی خانم عمرانی از مبتدی تا پیشرفته
آموزش خیاطی خانم عمرانی از مبتدی تا پیشرفته
 
خانم ها ! خانم ها ! توجه کنید !
 
همه می دانیم که نگرانی های شما بسیار زیاد است از اول صبح تا آخر شب دائما دل مشغولی های بسیار زیادی دارید که شاید هیچ مردی توانایی تحمل آنها را نداشته باشد. از صبح که بلند می شوید باید به فکر صبحانه بچه ها و همسرتان باشید تا آخر شب که شما آخرین نفری هستید که باید بعد از سر و سامان دادن به تمام کارها فرصت استراحت پیدا می کنید تازه اگر بچه های شما در شب آرام بخوابند و شما را بیشتر اذیت نکنند.
 
حالا با همه اینهمه گرفتاری ! شما مشکلات مالی نیز داشته باشید دیگه اوضاع بدتر و بدتر می شود حتی اگر مشکل مالی هم نباشد شما به عنوان یک کدبانو باید بتوانید لباس های زیبایی برای خود و فرزندانتان بدوزید !!!
 
ما به شما پیشنهاد می کنیم تا حتما مجموعه عظیم و بسیار کامل آموزش خیاطی خانم عمرانی از مبتدی تا پیشرفته را تهیه کنید و با تمرین خودتان را تبدیل به یک خیاط حرفه ای و ماهر کنید !
 
نگران هزینه های آموزش خیاطی نباشید چرا که با مبلغ کمتر از یک جلسه آموزش خیاطی می توانید تمام آموزش های خیاطی خانم عمرانی را به طور کامل تهیه کنید.
 
شما با هزینه کمتر از دوخت یک لباس راحتی ، می توانید به یک خیاط حرفه ای تبدیل شوید !
 
برای اطلاع بیشتر از محتویات سری آموزش خیاطی خانم عمرانی از مبتدی تا پیشرفته لطفا با دقت به خواندن ادامه دهید تا متوجه شوید اگر همین موضوعات را بخواهید کلاس بروید چقدر هزینه در بردارد از هزینه رفت و آمد گرفته تا هزینه حق التدریس استاد .
 
روش خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی از مبتدی تا پیشرفته :
برای خرید مجموعه عظیم آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی – ارجینال، می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.
 
خرید و دانلود کامل ترین مجموعه آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی
 
آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی شامل :
مجموعه عظیم آموزش خیاطی توسط خانم سیما عمرانی شامل موارد زیر است :
 
پیشنهاد مطالعه:  از تولد تا 5سالگی - جم لایف - GEM Life – دانلود کامل بدون سانسور
کامل ترین و جدید ترین مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی
پکیج طلایی آموزش خیاطی از مقدماتی تا پیشرفته و فوق حرفه ای
توسط خانم سیما عمرانی خیاط معروف ایران
 
محتوای 22 دی وی دی دقیقا به شرح زیر است :
 
دی وی دی ۱ خیاطی عمرانی : شامل ۱۵ جلسه آموزش
مقدمه خیاطی ، وسایل آشپزخانه ، دوخت جاحوله ای ، دوخت پیش بند ، دوخت جانونی ، دستکش آشپزخانه ، چادر نماز ، چادر ملی ، دامن سرخپوستی ، کوچک کردن لباس ، بلوز راحتی یا گوشه والن دار ، دوخت زیپ مخفی ، دوخت پایین دامن ، طریق دوخت سرویس آشپزخانه ، کت کوتاه با آستین کیمونو
 
دی وی دی ۲ خیاطی عمرانی : شامل ۱۲ جلسه آموزش
کیف نوزاد ، شنل نوزاد کلوش ، دوخت شنل ، قنداق فرنگی ، کیسه خواب ،جالباسی نوزاد ، جاجورابی نوزاد ، لباس نوزاد با زیرپوش ، دوخت جیب رو ،آستین کلوش و پاکتی و دمپا ،تبدیل الگوی اولیه به سارافون و لباس گوشه دار، برش زیرسینه یا یقه چپ و راستی ، شنل چوپانی ، نکات سه جاف مخفی
 

بهترین روش افزایش قد |/09109483228

 انواع ژل افزایش قد

 
خرید ژل افزایش قد از داروخانه در دو مدل طراحی و تولید شده است:
 
– ژل با لایه‌های قابل‌تفکیک
 
– ژل یک‌تکه مانند کفی کفش لژ دار
 
موارد استفاده از انواع ژل‌های افزایش قد
 
ژل با لایه‌های قابل‌تفکیک در انواع کفش‌ها قابل‌استفاده می‌باشد و می‌توان لایه‌های آن‌ها را بر اساس میزان افزایش قد تنظیم نمود. جهت کفش‌های فیت پا و کالج‌ها حتماً باید از ژل با لایه‌های قابل‌تفکیک استفاده کرد.
 
افرادی که پای پرانتزی دارند یا فرم پاشنه پای آن‌ها خمیدگی دارد، بهتر است که از ژل‌های یک‌تکه استفاده نمایند.
 
ژل افزایش قد نیز عمر مفید دارد و عمر آن در صورت استفاده مداوم حدود یک سال می‌باشد چراکه لایه‌های آن به‌صورت فشرده درمی‌آید. به همین دلیل پس از استفاده طولانی می‌بایست نسبت به تعویض آن اقدام کرد.
 
 
 
فشرده شدن ژل افزایش قد
 
از مهم‌ترین عوامل کیفیت و فشرده شدن ژل افزایش قد، جنس سیلیکون به‌کاررفته در ساخت ژل می‌باشد که به نسبت مرغوبیت آن مدت‌زمان استفاده و تحمل فشردگی آن متغیر است.
 
اگر این ژل فشرده گردد، تفاوتی با کفی‌های معمولی کفش نخواهد داشت. نوع و جنس کفش نیز در کیفیت ژل تأثیرگذار می‌باشد. فشار لبه‌های کفش می‌تواند در فشردگی ژل مؤثر باشد.
 
ژل‌های بی‌کیفیت که با مواد پتروشیمی درجه ۳ و ۴ ساخته می‌شوند، علاوه بر ایجاد بوی بد در کفش می‌تواند باعث حساسیت پوستی نیز شود. پس از مدتی استفاده از ژل‌های بی‌کیفیت، آن‌ها دچار له‌شدگی و پارگی می‌شوند. پس بهتر است از همان ابتدا این ژل‌ها را از داروخانه‌ها یا مراکز معتبر تهیه نمایید تا از اصل بودن محصول اطمینان حاصل کنید.
 
خرید ژل افزایش قد از داروخانه با توجه به دارا بودن سیلیکون درجه‌یک، علاوه بر راحتی استفاده از آن، میزان قد متناسب با خواسته افراد را تأمین می‌نماید
 
سایز خاصی برای این محصول تعریف نشده است و در صورت خرید میتوانید برای کفش های مختلف با هر شماره ای از آنها استفاده کنید. نوع زنانه و مردانه نیز برای آن تعریف نشده است و محصول ارائه شده انعطاف بسیار بالایی دارد بطوریکه برای همه و با هر سایز کفشی مناسب است. در صورت داشتن هرگونه سوال میتوانید با شماره …. تماس حاصل فرمایید.
 
مشاورین مجموعه در همه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان میباشند.
 
قیمت ژل افزایش قد betall اصل
 
قیمت این ژل بسیار مناسب است و همه افراد با هر توانایی مالی میتوانند آن را خریداری و از مزایای آن بهره مند شوند. این ژل علاوه بر قیمت مناسبی که دارد مزایای بی نظیرش نیز آن را بعنوان بهترین راهکار افزایش قد به دیگران معرفی کرده است پس اگر در شرایطی هستید که به علت کوتاهی قد اعتماد بنفس تان را از دست داده اید اکنون اقدام نمایید و پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه محصول را درب منزل تحویل بگیرید.
 
 
 
راهنمای خرید ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها
ژل افزایش قد در داروخانه مورد نیاز خود را حتما از وب سایت های اینترنتی قابل اعتمادی تهیه و خریداری کنید تا بتوانید اصل این محصولات را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید. برای خرید اینترنتی ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها می توانید به راحتی از همین وب سایت بر روی محصول مورد نظر خود کلیک کرده و آن را در سبد خرید خود اضافه کنید. همچنین شما می توانید قبل از خرید اینترنتی ژل طبی مناسب برای افزایش قد مورد نظر خود، در خصوص نظرات دیگر خریداران نیز اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورده و با اطلاعات بیشتری اقدام به خرید ژل مذکور نمایید.
 
 
 
قیمت مربوط به ژل افزایش قد داروخانه
افرادی که به دنبال خرید ژل افزایش قد از داروخانه هستند، نگرانی های بسیار زیادی را در خصوص قیمت این محصول دارند شما می توانید برای آگاهی از دقیق ترین قیمت مربوط به ژل افزایش قد در داروخانه چنین فرصت طلایی و بی نظیر را از دست ندهید و از همین وب سایت ما در مورد قیمت این محصول، اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. همچنین لازم به ذکر است که قیمت مربوط به ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها بسیار مناسب و ارزان می باشد و شما می توانید با توجه به قدرت مالی در اختیار خود، بهترین و مناسب ترین انواع این محصولات را تهیه و خریداری کنید.
 
 
 
 
 
بهترین روش افزایش قد |
 
امروزه برای رسیدن به قد و قامت دلخواه روش های مختلفی را می توان پیشنهاد داد اما اگر به دنبال روشی کم هزینه بدون هیچگونه عوراضی هستید تنها راه استفاده از محصول ژل طبی افزایش قد است. این محصول دارای 10 لایه بوده و شما هر 5 لایه را درون یک لنگه کفش قرار خواهید داد.این محصول می تواند حداکثر به اندازه 5 سانتیمتر بلندی قد برای شما به همراه داشته باشد و برای رفتن به مراسم های مهم و مهمانی های دوستانه وسیله ای مناسب بوده تا شما را به قد قامتی بلندتر از آنچه که می باشید نشان دهد.
 
 
 
ژل افزایش قد بیتال یکی از راحت ترین روش هایی است که شما می توانید در همان لحطه تا حداکثر 5 سانتمیتر بروی قد فعلی خود بیاورید. این محصول در دو کیفیت در فروشگاه من و تو خرید ارائه شده است. مدل اول دارای کیفیت معمولی و ساخت ایران است و از مواد درجه دوم برای ساخت پد سیلیکونی ان استفاده شده است و مدل دوم با استفاده از مواد درجه یک خارجی تولید شده و از کیفیت به مراتب بالاتری برخوردار است.
 
شما می توانید از ژل افزایش دهنده قد را در هر نوع کفشی استفاده نمایید و مدل های ارائه شده هم برای خانم ها و هم برای آقایان قابل استفاده است. لایه های این محصول قابل جدا شدن می باشد و شما بر اساس نیاز خود و همچنین با توجه به حجم کفشتان تعداد لایه هایی را که می خواهید در زیر پد کفش بگذارید را مشخص می کنید.
 
می توانید برای خرید محصول ژل افزایش قد از فروشگاه ما در سه کیفیت مختلف و قیمت متفاوت بروی دکمه های خرید پستی زیر کلیک نمایید.
 
 
ژل افزایش قد بیتال
 
 

خواص ضد التهابی قارچ گانودرما/09109483228

 خواص ضد آندروژنی گانودرما

فعالیت ضد آندروژنی گانودرما ممکن است در هر نقطه از بدن و با مکانیسم های متفاوتی انجام شود. برای مثال این قارچ می تواند بر عملکرد غده هیپوتالاموس-هیپوفیز تاثیر بگذارد و یا مستقیما ویژگی های ضد آندروژنی خود را از طریق تاثیر بر روی سلول های گیرنده هدف در اندام هایی مانند تخمدان و یا پروستات نشان دهند.
 
سم زدایی بدن با قارچ گانودرما
به طور کلی قارچ های گانودرما ارزش غذایی فوق العاده ای برای سلامت زنان در افزایش توانایی مقابله با بیماریها و در تنظیم سیستم ایمنی بدن دارند. مصرف گانودرما به بدن کمک می کند تا همه مضرات ناشی از مواد سمی که عامل ایجاد اختلال هورمونی هستند و در بسیاری از مواد آرایشی، پلاستیک و مواد غذایی مانند مواد افزودنی، طعم دهنده های مصنوعی و گوشت های کارخانه ای موجود هستند را از بین برود.
 
قارچ گانودرما قرمز
قارچ گانودرما قرمز
تجمع این مواد سمی در بدن باعث به هم خوردن تعادل استروژن و بروز بیماری پلی کیستیک می شوند. قارچ Reishi خاصیت سم زدایی دارد و یک پشتیبانی عالی برای کبد محسوب می شود و به از بین بردن این سموم مضر از بدن کمک می کند.
 
جلوگیری از مقاومت به انسولین با قارچ گانودرما
همچنین مطالعات نشان داده که افزایش مقاومت به انسولین در افراد مبتلا به کیست تخمدان باعث ایجاد و تشدید این بیماری می شود. گانودرما با ترمیم حساسیت به انسولین، در ترمیم تعادل هورمونی مفید است. مقاومت به انسولین، چاقی و چربی زیر جلدی باعث آزاد شدن استروژن بیشتر و اختلال هورمونی می شود. بنابراین پرداختن به درمان اختلال متابولیک از طریق مصرف گانودرما می تواند اثرات منفی استروژن اضافی در بدن را به حداقل برساند.
 
خواص ضد التهابی قارچ گانودرما
همچنین تحقیقات نشان داده است که قارچ گانودرما به کاهش التهاب لگن کمک می کند، که برای خانم های مبتلا به اندومتریوز، فیبروم رحمی، دیسمنوره و بیماری التهابی لگن (PID) و بیماری کیست تخمدان می تواند مفید باشد.
 
نیاز به استفاده از گانودرما برای درمان اختلالات مرتبط با آندروژن مانند مواردی که در بالا بیان شد روز به روز بیشتر می شود زیرا این واقعیت طی سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است که پتانسیل ترکیبات جایگزین ضد آندروژن حاصل از گیاهان در درمان بیماری کیست تخمدان و سایر بیماریهای هورمونی زیاد است. به ویژه اینکه از دیدگاه بالینی، داروهای شیمیایی که برای درمان کیست تخمدان استفاده می شوند، اثربخشی و عملکرد مفیدی برای اکثریت افراد ندارند. بنابراین اگر به کیست تخمدان مبتلا هستید مصرف گانودرما می تواند برای شما مفید باشد.
 
 
خرید قهوه گانودرما برای کیست تخمدان
 
 
 

سیر سیاه برای زگیل تناسلی/09109483228

 

 
سیر سیاه برای زگیل تناسلی
 
قبل از پرداختن به فواید سیر سیاه برای زگیل تناسلی می خواهیم تا ابتدا در ارتباط با این ناراحتی در زنان و مردان برای شما صحبت کنیم و اطلاعاتی را در ارتباط با چگونگی انتقال بیماری نیز به شما بدهیم. همان طور که می دانید زگیل ها بیماری هایی هستند که عامل ویروسی داشته و به همین علت هم می‌توانند مسری بوده و از فردی به فرد دیگر منتقل شوند.
 
یکی از ویروس های مهمی که زندگی انسان را به خطر می‌اندازد و سلول های انسانی را به عنوان سلول هدف قرار می دهد، ویروس پاپیلومای مربوط به انسان است که به طور مختصر hpv نامیده می شود. این ویروس که شاید در ابتدا زیاد خطرناک به نظر نرسد، دلیل اصلی به وجود آمدن بسیاری از زگیل ها در قسمت های مختلف بدن از جمله دست و پا و همین طور اندام های تناسلی در زنان و مردان است.
 
خرید سیر سیاه برای درمان زگیل تناسلی
 
مسری بودن زگیل تناسلی
همانطور که می دانید ویروس ها می توانند از فردی به فرد دیگر منتقل شده و میزبان خود را به این طریق، تغییر دهند. ویروس hpv نیز هم این قابلیت را داشته و در صورتی که در نواحی دستگاه تناسلی به وجود بیاید، می تواند از طریق تماس جنسی از فردی به فرد دیگر منتقل شود. شاید فکر کنید که ویروس هایی که باعث زگیل می شوند خطرناک نیستند اما باید بگوییم که در مورد این ویروس اینگونه نیست و به وجود آمدن زگیل تناسلی، به خصوص در بانوان، می تواند تا خطرات جانی زیادی را به همراه داشته باشد که از مهم ترین آن ها می توانیم به ایجاد سرطان در دهانه رحم و قسمت های مختلف آن اشاره کنیم که در این صورت فرد باید احساس خطر کرده و به سرعت به دنبال راهی برای درمان خود بیفتد، چرا که در صورت ایجاد سرطان سلامتی فرد به خطر افتاده و احتمال مرگ او وجود دارد.
 
 
 
سیر سیاه و زگیل تناسلی
 
یکی از روش های درمان این بیماری خطرناک، علاوه بر روش هایی مانند استفاده از دارو های ضد ویروسی و جراحی های لازم برای از بین بردن زگیل تناسلی و حتی واکسیناسیون، استفاده از سیر به خصوص سیر سیاه برای زگیل تناسلی می باشد که با توجه به نظر دانشمندان و محققین در ارتباط با این داروی گیاهی می توانیم بگوییم که این دارو می‌تواند به خوبی این بیماری را کنترل نماید. البته این نکته نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که برای ویروس اچ پی وی تاکنون هیچ گونه درمان قطعی شناخته نشده است و روش هایی که گفته شد در افراد مختلف برای جلوگیری و کنترل این ویروس می تواند مفید باشد.
 
 
 
روش طبیعی درمان زگیل تناسلی
در واقع استفاده از سیر سیاه برای زگیل تناسلی یک روش درمانی بسیار طبیعی بوده و به این علت که سیر و بخصوص سیر سیاه، خاصیت های ضد ویروس دارند باعث می شوند تا واگیردار بودن بیماری کاهش پیدا کند. در واقع این روش برای افرادی توصیه می‌ شود که برای درمان زگیل تناسلی می خواهند از روش طبیعی استفاده کرده و در معرض جراحی و یا دارو های ضد ویروس قرار نگیرند.
 
البته این بیماری ویروسی نیز مانند بسیاری از بیماری های ویروسی دیگر می تواند دارای پیامد هایی برای افرادی باشد که به آن مبتلا می شوند. در نتیجه باید در صورت ابتلا به این بیماری حتماً با پزشک مشورت کنید، حتی اگر بخواهید تا از روش های درمانی طبیعی و گیاهی برای از بین بردن آن استفاده کنیم چرا که پزشک با توجه به دانشی که دارد می تواند بهترین راه را پیش روی شما بگذارد که قطعاً سیستم بدن شما را در ارتباط با روش مناسب درمانی شما در نظر خواهد گرفت.
 
 
 
خرید سیر سیاه برای زگیل تناسلی
 
قیمت سیر سیاه برای زگیل تناسلی از موضوعات مهمی است که مورد پرسش قرار گرفته و افراد می خواهند تا از قیمت این دارو گیاهی باخبر شوند و در ارتباط با این موضوع هم باید بگوییم که با توجه به چند نرخی بودن قیمت سیر در بازار که تاثیر مستقیم بر روی قیمت سیر سیاه می‌گذارد، نمی توانیم قیمت دقیقی در ارتباط با این دارو به شما بدهیم. اما شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت های معتبر و یا عطاری ها و داروخانه های مورد اطمینان خود این دارو را به قیمت روز خریداری کنید.
 
سیر سیاه برای زگیل تناسلی
 
روش مصرف سیر سیاه برای زگیل تناسلی
سوالات زیادی در ارتباط با نحوه مصرف سیر سیاه برای زگیل تناسلی پرسیده شده بود که در پاسخ به این سوال باید بگوییم برای استفاده از سیر سیاه برای زگیل تناسلی می توانید تا سیر را له کرده و یا عصاره آن را به محل زگیل اعمال کنید که با توجه به تحقیقات نشان داده شده است این روش یکی از روش های شایع درمان سریع این ناراحتی می باشد.
 
البته توجه داشته باشید که سیر می‌تواند در لحظه اعمال موجب سوزش و خارش شدید در ناحیه مذکور شود، اما جای هیچ نگرانی نیست چرا که این دارو به سلول های پوست آسیبی نخواهد رساند و فقط زگیل را از بین می برد. کسانی که می‌خواهند تا از سیر سیاه برای زگیل تناسلی خود استفاده کنند، باید توجه داشته باشند که این کار را باید به طور روزانه انجام دهند و هر روز هم محل زگیل را شسته و سپس سیر را اعمال کنند.
 
 
قیمت سیر سیاه بیز
 
 

فواید قهوه فوری سوپریم:/09109483228

 قهوه فوری سوپریم دکتر بیز _ قارچ گانودرما و جینسینگ 20 عددی

گانودرما نام یک قارچ دارویی و مکمل غذایی ارزشمند میباشد که به دلیل ترکیبات فعال فراوانی که دارد امروزه در دنیا مورد توجه قرار گرفته و برای اولین بار در ایران و خاورمیانه این قارچ به صورت قهوه فوری سوپریم (فرآوری شده با جینسینگ) توسط شرکت دکتر بیز تولید شده و مورد استفاده قرار میگیرد. قهوه سوپریم یا کافه سوپریم گانودرما و سایر محصولات دکتر بیز، با کیفیت صادراتی و دارای گواهینامه های معتبر از مراجع ذیصلاح داخلی و حتی بین المللی هستند که نشانه کیفیت آنهاست و تنها محصولات گانودرمای دارای مجوز در ایران می باشند. در ادامه با ترکیبات قهوه فوری سوپریم گانودرما،خواص آن، موارد منع مصرف و همچنین قیمت قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز بیشتر صحبت خواهیم نمود.
 
قهوه فوری سوپریم دکتر بیز حاوی قارچ گانودرما و جینسینگ می باشد. این قهوه مغذی و خامه ای در گروه محبوب ترین نوشیدنی های جهان قرار گرفته است. قهوه سوپریم بسیار سبک و ملایم بوده و با یک طعم خامه ای و شیرینی متوسط همراه است.
 
اگر به دنبال یک نوشیدنی انرژی زا برای طول روز هستید که در عین حال مفید و مغذی باشد، این قهوه یک پیشنهاد عالی برای شما خواهد بود. جنسینگ موجود در قهوه گانودرما سوپریم برای ورزشکاران بسیار مفید بوده و موجب چربی سوزی و عضله سازی بدون بازگشت می شود. سوپریم نیز در بدن مانند کورتون عمل می کند. و به ترمیم بافت های آسیب دیده بدن کمک می کند. اما در عین حال هیچ کدام از عوارض جانبی کورتون را نیز ندارد. موارد مذکور تنها بخشی از مزایای این قهوه فوق العاده است. برخی دیگر از فواید نوشیدن آن عبارتند از:
 
فواید قهوه فوری سوپریم:
کاهش اشتها
برطرف کردن مشکلات پوست و مو، یبوست،
یائسگی چون کاهش دهنده اضطراب عصبانیت گُر گرفتگی، تعریق و استرس است.
حاوی جینسینگ بوده و برای بیماران ام اس و تشنج مفید می باشد.
چربی سوز و عضله ساز است
اسپرم ساز بوده و موجب افزایش تحرک اسپرم برای ناباروری مردان می گردد،
مناسب برای ریه و تنگی نفس
مناسب برای بیماریهای ریوی مثل برونشکتازیت،
مناسب برای بیماری اتوایمون (بیماری خودایمنی)
درمان جوش و آکنه، لکه های پوستی،
افزایش شادابی
افزایش قوای جسمی
افزایش قوای جنسی.
 
 
 
 
قهوه سوپریم
قهوه سوپریم
طریقه مصرف قهوه فوری سوپریم دکتر بیز :
با اضافه نمودن بسته حاوی محصول به آب جوش طعم های مختلف را تجربه کنید.
 
اطلاعاتی در مورد قهوه سوپریم گانودرما :
 
میزان مصرف: 1 پیمانه (21g)
تعداد در هر پک : 20 ساشه
کالری برای هر بار مصرف: 100 کالری
ارزش روزانه به درصد :
چربی : 2.5g معادل 4%
چربی اشباع شده: 2.5g معادل 13%
چربی ترانس: 0g معادل 0درصد
کلسترول: 0mg  معادل 0درصد
سدیم: 20mgمعادل 1%
کربوهیدرات: 17g معادل 6%
فیبر: 2g معادل 8%
شکر: 12g
پروتئین: 1g
ویتامین: A 0%
ویتامین: C 0%
کلسیم: 2%
آهن: 2%
*درصد ارزش روزانه براساس رژیم 2000 کالری است. ارزش روزانه شما بسته به کالری موردنیازتان کمتر یا بیشتر خواهد بود.
 
ترکیبات:
پودر قهوه، جینسینگ، پودر ریشی (گانودرما لوسیدم)، پودر خرنوب، شکر، خامه ای کننده غیر لبنی(شربت گلوکز
 
جامد، روغن گیاهی،سدیم کازئینات (مشتق شیر))، دی پتاسیم فسفات، پنتاسدیم تی فسفات، دی اکسید سیلیکون
 
موارد منع مصرف قهوه فوری کافه سوپریم :
– برای زنان باردار و کسانی که پیوند اعضا داشته اند ممنوع می باشد.
 
-برای زنان شیرده با مشورت پزشک مصرف شود.
 
-برای افرادی که آسپرین بزرگسال استفاده میکنند ممنوع میباشد.
 
-برای افرادی که فشار خون بالا و مشکلات قلبی دارند ممنوع است.
 
 .
 

سبوس برنج چیست؟/09109483228

 

سبوس برنج دکتر بیز یکی از محصولات مقوی در بین کالاهای این شرکت می باشد. سبوس برنج دکتر بیز در یک بسته بندی با وزن 375 گرم ارائه می شود.

معرفی کامل سبوس برنج دکتر بیز

 

سبوس برنج دکتر بیز یکی از محصولات کمتر شناخته شده به خصوص در ایران است. در رابطه با سبوس برنج دکتر بیز باید گفت این ماده از لایه نازک و غلاف محافظ دانه برنج ساخته می شود که دارای ارزش غذایی بسیار بالایی بوده و سبوس برنج دکتر بیز شامل انواع ویتامین ها ، آهن ، مس ، اسید های چرب ، فیبر و پروتئین و مواد معدنی می باشد. سبوس برنج دکتر بیز در یک بسته بندی کاملا مناسب با وزن 375 گرم عرضه می شود که این محصول به صورت کاملا فرآوری شده در 25 ساشه 15 گرمی به دست مصرف کنندگان می رسد. برای معرفی کامل سبوس برنج دکتر بیز تا انتهای مقاله همراه ما باشید.
سبوس برنج چیست؟

در طول تاریخ تمدن بشری ، غذا به منظور تأمین تغذیه و حفظ سلامتی همواره مورد نیاز انسان ها بوده است. امروزه با توجه به این نیاز ، تولید “غذاهای کاربردی” در حال شتاب گرفتن است ، زیرا مصرف کنندگان در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته مایل به حفظ سلامتی بهتر هستند .

غذاهای کاربردی اخیراً به عنوان نامزدهای مناسب ، ارزان و امیدوار کننده برای جلوگیری از مشکلات مزمن سلامتی تولید می شوند. سبوس برنج ، محصول جانبی فرایند آسیاب کردن برنج ، از لایه خارجی دانه برنج ایجاد می شود. این ماده شامل مواد مغذی و ترکیبات فعال بیولوژیکی است. سبوس برنج غالباً با استفاده از تثبیت ، تقسیم ، تیمار آنزیمی یا تخمیر فرآوری می شود.

سبوس برنج که امروزه در انواع مختلفی مانند سبوس برنج قهوه ای شرکت بیز تولید می شود ، فواید بسیار زیادی دارد که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

اجزای سبوس برنج دکتر بیز

ترکیب سبوس برنج با تنوع برنج ، شرایط جغرافیایی و روشهای فرآوری متفاوت است. سبوس برنج ، از لایه خارجی دانه برنج تشکیل می شود که 8-10٪ از وزن کل دانه را تشکیل می دهد. با این حال ، این ماده حاوی بیشتر مواد مغذی است:

    کربوهیدرات ها (34-62٪) ،
    لیپیدها (15-20٪) ،
    پروتئین (11-15٪) ،
    فیبر خام (7-11٪) و
    خاکستر (7-10٪).
    به طور خاص ، چربی های برنج و اجزای فعال زیستی در سبوس برنج متمرکز می شوند.
    اسیدهای چرب مانند پالمیتات (26-21٪) ،
    لینولئات (31-33٪)
    اولئات (42-37٪) در سبوس برنج دکتر بیز هستند.

سبوس برنج دکتر بیز

 
نکاتی در رابطه با اجزای سبوس برنج

علاوه بر این ، سبوس برنج به دلیل محتوای زیاد اسیدهای چرب اشباع نشده ، غذایی سالم محسوب می شود. مقادیر قابل توجهی از ترکیبات فعال زیستی مانند γ ‐ oryzanol ، توکوترینول ، توکوفرول و α ‐ sitosterol و همچنین فیبرهای غذایی مانند α ‐ گلوکان، پکتین و صمغ در سبوس برنج یافت شده است.

به طور خاص ، γ ‐ oryzanol ، آنتی اکسیدان اصلی موجود در سبوس برنج ، دارای یک فعالیت آنتی اکسیدانی 10 برابر بیشتر از توکوفرول است ، در حالی که توکوترینول 40-60 برابر بیشتر از توکوفرول فعالیت آنتی اکسیدانی دارد. با این حال ، نسبت این مواد شیمیایی گیاهی با توجه به نوع سبوس برنج قهوه ایی دکتر بیز متفاوت است. علاوه بر این ، سبوس برنج حاوی موادی از جمله هیدروکسی ، متوکسی سینامیک اسید (FA) است که دارای اثرات محافظتی و آنتی اکسیدانی می باشد.

 

http://harajkaade.ir/product/%d8%b3%d8%a8%d9%88%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%ac-%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/

سیرسیاه رامیتوانید در دمای منزل داخل پلاستیک شیشه طولانی مدت نگه دارید./09109483228

 سیر سیاه چه تاثیری در عدم ابتلا به کرونا دارد؟

همانطور که می‌دانید داشتن سیستم ایمنی قوی می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف از جمله کرونا را تا حد زیادی کاهش دهد. یکی از اصلی‌ترین خواص سیر سیاه، بالا بردن قدرت سیستم ایمنی بدن است.
 
این قدرت، به خصوص خود را در مقابل باکتری‌ها و ویروس‌ها نشان می‌دهد. و از آنجایی که کووید 19 نیز یک بیماری ویروسی است، با خوردن سیر سیاه می‌توان ضمن بالا بردن قدرت ایمنی از ابتلا به آن جلوگیری کرد.
 
چرا این سیر یک ماده خوراکی فراسودمند می باشد؟
 
تغییر سیر به سیر سیاه باعث تبدیل آلیسین به یک آنتی اکسیدان قوی تر و پایدارتر به نام اس آلیل سیستئین SAC میشود.‬‬‬
 
اِس اَلیل سیستین قابلیت جذب بالاتری در دستگاه گوارش دارد و فواید آنتی اکسیدانی بیشتری نیز در مقایسه با آلیسین دارد.
 
به راحتی میتوانید سیر سیاه را در طول روز مصرف کنید بدون اینکه مشکلات بد تنفسی را تجربه کنید.
 
سیر سیاه به دلیل خوش طعم بودن و فراوان بودن ترکیبات فعال زیستی، با رشد چشمگیر تقاضای مصرف در طی سالهای اخیر به یکی از معروف‌ترین و برجسته‌ترین محصولات موجود در مواد مغذی و عملکردی مواد غذایی تبدیل شده‌است. علاوه بر این، سیر سیاه در بهبود روند تولید و همچنین نوآوری محصولات جدید پردازش سیر سیاه توجه مصرف‌کننده را به خود جلب کرده‌است. اخیراً برخی از محصولات فرآوری شده سیر سیاه مانند ملاس سیر سیاه، پوره، خمیر، عصاره و قرص‌های مکمل در ویتنام و بازار جهانی معرفی شده‌اند.
 
چگونه سیر سیاه را مصرف کنیم ؟
روش رایج مصرف سیر سیاه دکتر بیز در میان کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی : ۱ تا ۳ حبه را روزانه با شکم خالی میل کنید.
 
تکه های سیر را می توانید صبحانه با نان بخورید هم میل کنید.
 
نکته: قبل از استراحت هیچ وقت سیرسیاه نخورید چون انرژی زااست و موجب بی خوابی می شود. ورزشکاران بوته های سیر رابه وعده های غذایی و اسموتی اضافه و قبل از تمرین های ورزشی میل می کنند. اگر دوست دارید سیررابه سس تارت برنج یاپاستااضافه کنید.
 
سیرسیاه رامیتوانید در دمای منزل داخل پلاستیک شیشه طولانی مدت نگه دارید.
 
طرز استفاده سیر سیاه دکتر بیز با غذا
سرآشپزهای بزرگ دنیا سیر سیاه را به عنوان یک افزودنی سالم و خوش طعم در آشپزخانه هایشان دارند و از آن به عنوان چاشنی و طعم دهنده به غذا یا به صورت ترکیب اصلی در غذا استفاده می کنند. سیر سیاه به غذاها مزه لذیذتری می دهد و غذاها را به یک داروی مقوی تبدیل می کند!
 
 
شما می توانید سیر سیاه را در رژیم غذایی خود جا دهید و در دستورالعمل های آشپزی به کار ببرید. در زیر فهرستی از این روش ها را بیان می کنیم:
 
سیر سیاه را روی نان معمولی یا نان تست بمالید و آن را روی نان پخش کنید و روی آن تخم مرغ بگذارید و میل کنید.
سیر سیاه را به صورت حاضری با نان و غذاهای حاضری دیگر (غذاهایی که نیاز به پختن ندارند) مصرف کنید و ببینید خوردن آن را با چه غذای حاضری دیگری می پسندید.
سیر سیاه در ترکیب با انواع سرکه خوش مزه می شود. یک روش استفاده از سیر سیاه، استفاده از سس سیر سیاه است. برای ساختن سس سیر سیاه، آن را با سرکه سفید، روغن زیتون، کمی موسیر و مقداری نمک ترکیب کنید تا یک سس خوش طعم برای انواع سالاد به دست بیاید.
سیر سیاه را به صورت حُمْص یا نخود ارده مصرف کنید. حمص یک خوراک مدیترانه‌ای عربی است که در خاورمیانه بسیار محبوب است و به عنوان دسر مصرف می شود. برای درست کردن حمص ۲۰۰ گرم نخود را بپزید و با یک حبه سیر سیاه و یک سوم لیوان آب، له یا چرخ کنید. داخل یه کاسه دیگر ارده، روغن زیتون، آب لیموترش، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید و به نخود چرخ شده اضافه کنید و مجددا چرخ کنید تا یکنواخت بشود. اگر لازم بود مقداری آب به آن اضافه کنید تا خیلی خشک نباشد. حمص خوشمزه با سیر سیاه آماده خوردن است!
سیر سیاه را با پوره سیب زمینی ترکیب و میل کنید.
سیر سیاه را به جای سیر در غذاهای مختلفی مانند سوپ، سبزی پلو و میرزا قاسمی بریزید تا طعم شیرین تری را تجربه کنید.
سیر سیاه را خرد کرده و با مقداری کره مخلوط کنید. مخلوط حاصل را می توانید روی تکه های گوشتی که می خواهید سرخ کنید بمالید.
بهترین زمان مصرف این سیر
دستور العمل خاص و حتمی برای زمان مصرف سیر سیاه دکتر بیز وجود ندارد. هر موقع که میل تان کشید می توانید سیر سیاه را پوست کنده و بخورید. با این حال ما توصیه هایی داریم:
 
قبل از صبحانه سیر سیاه میل کنید: برای اینکه از مزایای درمانی سیر سیاه بهره مند شوید باید آن را روزانه و مرتب مصرف کنید. قبل از صبحانه زمان خوبی است که خوردن سیر سیاه فراموشتان نشود. به علاوه مصرف با صبحانه باعث جذب بهتر شده و انرژی تان را در طول روز افزایش می دهد.
یک ساعت قبل از ورزش سیر سیاه میل کنید: سیر سیاه چربی سوز است و مصرف آن قبل از ورزش به چربی سوزی بیشتر و لاغری کمک می کند.به علاوه سیر سیاه انرژی زا هم هست و به ورزش بهتر کمک می کند.
 

عوارض جانبی مصرف نوشیدنی های چای سبز چه می باشد/09109483228

برای عملکرد بهتر این دمنوش و لاغری، به فنجان چای سبز تان مقداری آبلیمو اضافه کنید. اضافه کردن آبلیمو به چای در رژیم غذایی‌تان، باعث می شود تا مقدار زیادی کالری وارد شده در بدن تان سوزانده شود. در واقع ما توصیه می کنیم که از نوشیدنی مخلوط چای سبز و آبلیمو به عنوان یک نوشیدنی کم کالری که کاهش وزن چشمگیری دارد را در برنامه و رژیم لاغری تان بگنجانید. نکته مهم آن است که در صورت امکان از آب لیموی تازه استفاده کنید که خواص ان را هم دریافت کنید.

کار چای سبز و لاغری وقتی عملکرد بهتری دارد که شما حتی در وعده صبحانه هم به جای قهوه از این دمنوش استفاده کنید. چای سبز دارای کافئین است و هوشیاری لازم را که شما از قهوه انتظار دارید به شما منتقل می کند.

در مورد عملکرد بهتر چای سبز و لاغری و اضافه کردن آبلیمو به نوشیدنی چای سبزتان پژهشهایی انجام گرفته است. از جمله در مطالعاتی که در سال ۲۰۰۷ در دانشگاه پوردو صورت گرفته است، نشان می‌دهد که آبلیمو به چای سبز کمک می‌کند تا آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آن حفظ شود. برخی از این آنتی‌اکسیدان‌های موجود در چای سبز مانند epigallocatechin یا EGCG، می‌توانند به بالا بردن سوخت و ساز بدن انسان کمک کند و به این ترتیب روند کاهش وزن به راحتی صورت می گیرد.

مطالعات نشان داده اند که اگر پیش از صرف غذا، یک لیوان بزرگ از این دمنوش و آبلیمو میل کنید، حدود ۷۵ کالُری کمتر مصرف می کنند، که بهترین کار برای از بین بردن اضافه وزن است.

در نهایت اگر تصمیم گرفتید که در بحث دمنوش فوق و لاغری آبلیمو را هم اضافه کنید، باید بدانید که فقط نوشیدن چای سبز و آبلیمو به تنهایی برای کاهش وزن موثر نیست و نیاز است شما یک برنامه غذایی کم کالری شامل میوه جات، سبزی ها، لبنیات کم چرب، پروتئین های بدون چربی و غلات سبوس دار داشته باشد و 150 دقیقه ورزش را در هفته داشته باشید. پیشنهاد می کنیم که از پیاده روی، دوچرخه سواری یا شنا در این راستا استفاده کنید.

 
افزایش سطح ایمنی بدن با استفاده از محصولات چای سبز دکتر سینا

یکی دیگر از فواید چای سبز دکتر سینا افزایش سطح ایمنی بدن و پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری ها و عفونت ها می باشد، در حقیقت چای سبز خاصیت آنتی باکتریال دارد و داشتن همین ویژگی سبب شده است که مصرف روزانه ی چای سبز باعث بالاتر رفتن سطح ایمنی بدن شود به طوری که تحقیقات انجام شده به ما نشان می دهد که افرادی که از محصولات چای سبز استفاده می کردند در مقایسه با افرادی که تا به حال از محصولات چای سبز استفاده نمی کردند کمتر به بیماری های عفونی و باکتریایی مبتلا شده بودند؛ ترکیبات آنتی باکتریال موجود در گیاه چای سبز سموم تولید شده به وسیله ی باکتری ها را از بین می برند و از اتصال باکتری به سلول های بدن جلوگیری می کنند و از این طریق اثر بیماری زایی باکتری ها و میکروب ها را کاهش می دهند، اگر به دنبال راهی برای افزایش سطح ایمنی بدن خود هستید حتما از محصولات چای سبز دکتر سینا استفاده کنید.

 
پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان با مصرف مرتب چای سبز

همان طور که در قسمت های قبلی این مطلب گفته شد، گیاه پرطرفدار و محبوب چای سبز در واقع دارای انواع مختلفی از آنتی اکسیدان ها می باشد که این مواد می توانند رادیکال های آزاد موجود در بدن را خنثی کنند؛ رادیکال های آزاد می توانند سبب ابتلای فرد به انواع مختلف سرطان ها شوند و خنثی شدن آنها شانس ابتلای یک شخص به انواع مختلف سرطان را کمتر می کند؛ از این رو امروزه افرادی که به دلایل مختلفی در معرض خطر ابتلا به انواع مختلف سرطان ها هستند به طور مرتب از دمنوش های چای سبز استفاده می کنند و این درمان خانگی را برای کاهش شانس ابتلای خود به بیماری سرطان به کار می برند، این دلایل سبب شده است که محصولات گیاهی چای سبز دکتر سینا بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است.

 
تاثیر چای سبز بر روی وضعیت قلبی عروقی یک شخص

شاید تا به حال در جایی این مطلب را شنیده باشید که چای سبز می تواند شانس خطر سکته های قلبی و مغزی را در فرد کاهش دهد، در حقیقت مصرف محصولات چای سبز دکتر سینا می توانند از غلظت بالای خون شما جلوگیری کنند و به این ترتیب خطر سکته های مغزی و قلبی را کمتر می کند و با کاهش غلظت بیش از اندازه ی خون می تواند از تصلب شرایین و لخته شدن خون در رگ های شما جلوگیری کند؛ از این رو یکی از خواص چای سبز دکتر سینا بهبود وضعیت قلبی و عروقی شما خواهد بود، علاوه بر این چای سبز با داشتن خاصیت قلیایی خود می تواند سطح کلسترول خون شما را نیز کاهش دهد.

 
آیا محصولات چای سبز دکتر سینا می تواند در درمان بیماری دیابت موثر باشد

هنوز به طور دقیق نمی توان به این سوال پاسخ داد که آیا مصرف روزانه و مرتب چای سبز در بیماران مبتلا به دیابت می تواند در بهبود علائم این بیماری مزمن تاثیر گذار باشد یا خیر، البته مطالعات گسترده ای برای کشف ارتباط میان مصرف چای سبز و بیماری مزمن دیابت در دنیا انجام شده است و حتی برخی از این مطالعات و تحقیقات انجام شده نشان داده است که مصرف مرتب این نوشیدنی محبوب و پر خاصیت می تواند تا حدودی برای بیماران مبتلا به بیماری دیابت نوع دو یا بیماری دیابت مقاوم به انسولین موثر باشد لذا بسیاری از بیماران تصمیم گرفته اند که مصرف چای سبز را برای کاهش قند خون به عنوان یک درمان خانگی در رژیم غذایی روزانه ی خود جای دهند.

 
مصرف محصولات چای سبز دکتر سینا برای افزایش حافظه و جلوگیری از آلزایمر

بخشی از تحقیقات و مطالعاتی که تا به حال در خصوص کشف فایده ها و خاصیت های چای سبز انجام شده است نشان می دهد که مصرف روزانه و مرتب نوشیدنی چای سبز می تواند شانس ابتلای فرد مصرف کننده به بیماری آلزایمر را کاهش دهد؛ در حقیقت چای سبز دارای ترکیباتی می باشد که این ترکیبات می تواند باعث تقویت حافظه ی انسان شود و به این ترتیب از بروز بیماری هایی همچون آلزایمر، بیماری زوال عقل و تعدادی از اختلالات عصبی و روانی مربوط به بخش شناختی مغز انسان جلوگیری کند؛ از این رو تقویت حافظه و جلوگیری از ابتلای فرد به آلزایمر یکی از دلایل محبوبیت گسترده و مصرف زیاد نوشیدنی چای سبز در جهان است، شما برای استفاده از این خواص فوق العاده ی این نوشیدنی می توانید از محصولات چای سبز دکتر سینا استفاده کنید.

 
عوارض جانبی مصرف نوشیدنی های چای سبز چه می باشد

حتی با وجود اینکه نوشیدنی چای سبز یک محصول کاملا ارگانیک و صد در صد گیاهی می باشد در صورتی که شما به بیماری خاصی مبتلا هستید نمی توانید بدون مشورت با پزشک معالج خود از گیاه چای سبز و عصاره ی آن استفاده کنید زیرا چای سبز همچون همه ی گیاهان دیگر عوارض جانبی و خطراتی نیز دارد که ممکن است مصرف آن برای بدن شما مناسب نباشد؛ به عنوان مثال افرادی که از داروهای رقیق کننده ی خون استفاده می کنند هرگز نباید از نوشیدنی چای سبز بدون مشورت با پزشک معالج و به صورت سر خود استفاده کنند زیرا همان طور که گفتیم چای سبز می تواند غلظت خون شما را کاهش دهد، در صورت حساسیت به کافئین، داشتن زخم معده، مشکلات کلیوی و کبدی، بارداری و شیردهی از نوشیدنی چای سبز استفاده نکنید.

 

منبع نوشته های بالا

سیر سیاه و تاریخچه آن/09109483228

سیر سیاه دکتر بیز یک محصول بی نظیر برای لاغری است که خواص زیاد دیگری نیز دارد، ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره سیر سیاه دکتر بیز صحبت کنیم.

آشنایی با سیر سیاه دکتر بیز و خواص آن

سیر سیاه  یکی از بهترین و جذاب ترین محصولات برند دکتر بیز است که دارای خواص درمانی بسیار زیادی می باشد و امروزه برای لاغری و کاهش وزن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ویژگی های منحصر به فردی است که باعث شده است تا امروزه افراد زیادی علاقه مند به تهیه و استفاده از آن باشند. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره سیر سیاه دکتر بیز صحبت کنیم و اطلاعاتی را در خصوص این محصول در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند به خرید این سیرها هستید و یا این که قصد دارید بیشتر با این محصول و خواص آن آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم حتما در این مطلب ما را همراهی کنید.
سیر سیاه و تاریخچه آن

سیر سیاه محصولی فوق العاده مفید است که از تخمیر سیرهای معمولی تولید می شود و از گذشته های دور مورد استفاده قرار می گرفته است. این محصول که خواص فوق العاده ای دارد در طب سنتی بسیاری از کشورهای جنوب شرقی آسیا نیز توصیه شده است و همین موضوع نیز باعث شده است تا امروزه از محبوبیت زیادی برخوردار باشد و افراد زیادی علاقه مند به مصرف آن باشند. نکته بسیار جالبی که در خصوص سیر سیاه وجود دارد و احتمالا شما هم علاقه مند باشید که اطلاعاتی را درباره آن داشته باشید این است که نه تنها مردم آسیا بلکه مردم قاره اروپا نیز از گذشته های دور علاقه زیادی به سیر سیاه داشته اند و شما در دستور پخت بسیاری از غذاهای اروپایی نیز می توانید استفاده از سیر سیاه را مشاهده کنید. سیر سیاه از جمله محصولات بسیار پرکاربردی است که امروزه نیز به طور گسترده ای در تولید محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه بیشتر در خصوص این موضوع و همینطور مزایای استفاده از آن صحبت خواهیم کرد.

سیر سیاه برای لاغری
کاربردهای مختلف این محصول

امروزه از سیر سیاه در تولید محصولات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و به همین علت نیز بسیاری از افراد به دنبال خرید یک نوع سیر سیاه با کیفیت هستند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید در تولید بسیاری از نوشابه های انرژی زایی که امروزه در بازار وجود دارند و احتمالا شما هم آنها را خریداری کرده اید نیز از سیر سیاه استفاده می شود چرا که این محصول خواص بی نظیری را دارا می باشد که می تواند برای نوشابه های انرژی زا بسیار مفید باشد. علاوه بر این در تولید بسیاری از شکلات های تخته ای مختلفی که امروزه در بازار وجود دارند نیز از سیر سیاه و خواص آن بهره مند می شوند و به همین علت است که می گوییم سیر سیاه یک نوع محصول بسیار پرکاربرد و پرطرفدار می باشد.

 
سیر سیاه دکتر بیز

امروزه انواع مختلفی از سیر سیاه در بازار موجود می باشد که شما می توانید هر یک از آنها را متناسب با کاربرد مد نظر خود خریداری کنید. یکی از بهترین برندهایی که در حال حاضر در زمینه تولید سیر سیاه فعالیت دارد برند دکتر بیز است که با محصولات طبیعی شناخته شده است و محصولاتی که این برند امروزه وارد بازار کرده است از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند که این موضوع به همه ثابت شده است. سیر سیاه دکتر بیز یکی از معروف ترین و بهترین محصولات دکتر بیز می باشد که روانه بازار شده است و طرفداران زیادی را نیز دارا است. این محصول با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود و از آنجایی که در تولید آن از هیچ گونه ماده شیمیایی استفاده نمی شود شما می توانید نهایت اطمینان را به کیفیت این سیر سیاه داشته باشید. سیر سیاه لاغری دکتر بیز دارای خواص متنوعی می باشد که بدون شک افراد علاقه مند به این موضوع می توانند از این مزایا نهایت بهره را ببرند.

خرید سیر سیاه در تهران

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

 

2 بسته قهوه لاته دکتر بیز

 قهوه گانودرما یکی از محصولات خوراکی پرطرفدار در جمعیت مصرف کنندگان است. قهوه گانودرما از تاثیرات شگفت انگیزی بر کم کاری تیروئید برخوردار است.

 
اثرات قهوه گانودرما بر کم کاری تیروئید
 
 
 
قهوه گانودرما یکی از محصولات فرآوری شده از ترکیب دانه های قهوه و قارچ گانودرما است. این محصول دارای خواص درمانی بسیار زیادی بوده و یکی از پرطرفدارترین محصولات خوراکی تهیه شده با عصاره قارچ گانودرما در جمعیت مصرف کنندگان به شمار می آید. پیشگیری، کنترل و درمان کم کاری تیروئید و یا اصطلاحا هیپوتیروئیدیسم یکی از مهمترین اثرات شگفت انگیز قهوه های گانودرما بوده و از درمان های موثر در بهبود عملکرد غده تیروئید محسوب می شود. به منظور آشنایی بیشتر با تاثیر قهوه گانودرما برای تیروئید کم کار با ما همراه باشید.
 
کم کاری تیروئید چیست؟
کم کاری تیروئید و یا اصطلاحا هیپوتیروئیدیسم یکی از شایع ترین بیماری های غده تیروئید به ویژه در میان جمعیت بانوان است. این عارضه به دنبال کاهش ترشح هورمون های تیروئیدی و افزایش هورمون TSH به عنوان محرک ترشح هورمون های تیروئیدی رخ داده و از علائم بالینی متفاوتی برخوردار می باشد. کنترل کم کاری تیروئید بواسطه داروهای گیاهی اهمیت بسیار زیادی داشته و منجر به کاهش عوارض ناشی از مصرف داروهای شیمیایی خواهد شد. ترکیب عصاره قارچ گانودرما و قهوه یکی از مهمترین درمان های گیاهی نتیجه بخش در این زمینه بوده و توانسته است تاثیرات رضایت بخشی را به خود اختصاص دهد.
 
قارچ گانودرما چیست؟
قارچ گانودرما یکی از معجزه های طبیعی، سنتی و پرطرفدار به منظور درمان بسیاری از بیماری های زمینه ای و اکتسابی است. ترکیب طبیعی از قدمتی چند صد ساله برخوردار بوده و یکی از مهمترین ترکیبات شناخته شده در طب سنتی چین و آسیای شرقی به شمار می آید. قارچ گانودرما ظاهری نسبت هم متفاوت از سایر قارچ های خوراکی داشته و امروزه در بسیاری از کشورهای مختلف جهان کشت و تولید می ‌شود. خوشبختانه ایران یکی از کشورهای تولید کننده نوع مرغوبی از قارچ گانودرما بوده توانسته است به فرآوری و تولید انواع مختلفی از محصولات خوراکی، آرایشی و بهداشتی در ترکیب با عصاره قارچ گانودرما فائق آید.
 
خرید قهوه گانودرما برای تیروئید کم کار
 
 خواص قارچ گانودرما
همانطور که پیشتر نیز گفته شد قارچ گانودرما دارای خواص درمانی شگفت انگیز بسیار زیادی بوده و به عنوان یکی از ترکیبات معجزه آسای طبیعی مورد استفاده مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت. مهمترین خواص درمانی قارچ گانودرما عبارت اند از:
 
کمک به بهبود عملکرد سیستم گوارش
 
افزایش سم زدایی کبد و  پاکسازی سیستم کلیوی
 
بهبود و تقویت سیستم ایمنی
 
کاهش وزن، لاغری و تناسب اندام
 
کرد سیستم هورمونی از جملهَ غده تیروئید
 
کاهش دردهای عضلانی
 
خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته قهوه لاته دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 340 هزار تومان
 
 
1 بسته قهوه لاته دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 280 هزار تومان
 
 
 
2 بسته قهوه لاته دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 680 هزار تومان
 
 
 
2 بسته قهوه لاته دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 560 هزار تومان
 
 
 
3 بسته قهوه لاته دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 980 هزار تومان
 
 
 
3 بسته قهوه لاته دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 840 هزار تومان
 
 
 
قهوه گانودرما و تیروئید
 
یکی از مهمترین خواص شگفت ‌انگیز و موثر قهوه گانودرما تاثیر بر کنترل و درمان بیماری های مربوط به غده تیروئید از جمله کم کاری اولیه و ثانویه تیروئید در جمعیت مبتلایان به این عارضه است. مصرف منظم و اصولی این محصول به عنوان یک مکمل دارویی در کنار درمان های اصلی این عارضه، نوید بخش درمان‌ های موثری در این زمینه بوده و توانسته است بخش اعظم از دغدغه های افراد مبتلا به کم کاری تیروئید را مرتفع نماید.
 
قهوه گانودرما به عنوان یک نوشیدنی تاثیر بسیار زیادی در تنظیم میزان هورمون های تیروئیدی داشته و علائم بالینی ناشی از کم کاری تیروئید مانند دردهای خفیف تا شدید عضلات به ویژه از عضلات پا، تورم شدید صورت، افزایش وزن بی رویه، کمبود انرژی و میل به بی تحرکی و پف آلودگی چشم ها و بسیاری از علائم دیگر را بهبود خواهد بخشید.
 
تحقیقات انجام شده خصوص تاثیر قهوه گانودرما برای تیروئید کم کار در بسیاری از نمونه های حیوانی و انسانی نشان داده است که این ترکیب قادر به متعادل نمودن میزان هورمون های تیروئیدی در مصرف کنندگان بوده و به دلیل تاثیر مثبت بر مکانیسم های ترشح هورمونی، از ایجاد و بروز تغییرات نامطلوب در این مسیر ممانعت خواهد نمود. متاسفانه امروزه بیماری های تیروئیدی از جمله کم کاری تیروئید یکی از مشکلات رایج دره جمعیت آقایان و خانمها بوده و تاثیرات نامطلوبی بر  فعالیت های روزمره افراد اعمال نموده است. از این رو مصرف عصاره گانودرما در ترکیب با قهوه به عنوان یک نوشیدنی گوارا، قادر به کنترل بسیاری از علائم مذکور بوده و یکی از درمان های مکمل نتیجه بخش و پرطرفدار در این زمینه به شمار می آید.
 
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد